vrijdag 28 september 2012

Donderdag 27 september (North Conway)

Om 8 uur wakker geworden en een ontbijt van het hotel genuttigd. Een typisch Amerikaans ontbijt met wit brood en veel zoetigheden maar gelukkig óók fruit. Daarna op onze kamer nog een kop (oploskoffie helaas) gedronken en vervolgens op naar de outlet. We waren er al om 10 uur dus het was nog lekker rustig. Als eerste zijn we naar de Levi’s shop gegaan en dankzij het lijstje met maten én modellen hadden we in no time 3 spijkerbroeken gescoord. Eigenlijk zijn we de hele dag winkel in en uit gegaan met tussendoor een kleine lunch van een wrap (Jan) en een hotdog (Wilma)

Alhoewel we erg goed geslaagd zijn, had ik verwacht dat er meer keuze zou zijn. Via de supermarkt, waar we groot ingekocht hebben i.v.m. de volgende 4 dagen in een cottage, en de Burger King (slecht, maar wél lekker) zijn we terug gereden naar het hotel.

We hebben alle inkopen naar onze kamer gesjouwd en daar uitgepakt. Labels eraf, netjes opgevouwen en voorlopig heb ik alles in 2 grote plastic tassen gestopt. Hoe we dit allemaal in onze koffer moeten krijgen, is voor mij nog een raadsel maar daar ga ik me nog niet druk over maken.

Morgen gaan we weg uit North Conway. Voorlopig heb ik weer genoeg geshopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten